AdSense

Saturday, April 21, 2012

Malam ni ramai akan saksikanANJING Anwar menyalak kt dataran




Malam ini ramai akan saksikan kegiatan mengampu ampu dan lakonan sedih yang akan digerakkan oleh pencacai Anwar Ibrahim.
Sedia maklum yang mana malam ini konsert diraja akan berlangsung di dataran merdeka. Dataran untuk orang yang waras. Dataran warisan negara. Maka malam ini juga akan byk gambar di ambil yg kononnya merka juga menyokong mahasewel ini ut mndptkn pndidikan percuma. Walhal org ramai yg hadir itu adalah untuk meyaksikan konsert berkenaan dan bukannya 'geng' mahasewel.

Siap sedia sahaja untuk melihat aksi aksi ANJING Anwar ini menyalak malam ini.
Ini hanya mahu mencari publisiti murahan semata mata.

2 comments:

  1. lepas ni kalu orang ramai bawa keluarga berkhemah kat taman2 dbkl jangan nk tangkap ker saman ker halau ker sal orang bt bantahan xde kena ape ni kan pula orang ramai nk mengeratkan kekeluargaan. bangang punya ketua penguatkuasa dbkl.

    ReplyDelete
  2. kau la bangang aliffarman..... klau keluarga berkhemah tu ada ka dia bawa banner, tampal poster sini sana? Naikkan bendera hitam tai anjing mrk tu. dah tu menyalak "BANGKIT, BANGKIT!" kepala hotak ko! dpt ko bezakan antara org bersantai dgn org berdemo? ko ni pun sama jua sewelnya dgn mahasewel tu. eii bgus ko jadi warganegara Trinidad n tobago la baru padan dgn muka ko berkawan sama org gondou! hahahaha

    ReplyDelete