AdSense

Friday, March 9, 2012

Pelaku KHALWAT bertindak BIADAP !!!

Biadap !!!
Kurang ajar !!!
Kerana menggunakan nama kerabat DiRaja bagi tujuan lari dari masalah.
Jika dulu juak-juak ini dikenali kerana kebiadaban kerna mahu mengenepikan
serta menafikan KETUANAN MELAYU

Kini mereka mahu 'memperalatakan'
Ini hanya kerana mereka sudah tidak mampu menjawab kepada kebenaran.
Mereka hanya pandai membuat najis dan busuk.
Dan membiarkan orang ramai menanggung dengan bau nya itu.

Sampai bila kita mahu menutup hidung kerana bau yang tidak enak itu?
Lainlah jika ayam atau itik yang membuang najis merata-rata, kerana sifat haiwan sememangnya mempunyai perbezaan dengan manusia.

Samalah apa yang berlaku dalam negara ini.
Sifat pemimpin pembangkang yang suka membuang najis merata-rata dan membiarkan orang sekeliling menanggung bau nya malah menuding jari kepada orang lain pula serta meminta orang yang tiada kena mengena untuk melakukan proses pembersihan!


Petikan dari Blog Papa Gomo :

Waktu ini Badrul Amin hanya berdiam diri, beliau masih lagi seperti kes Elizebth Wong yang mana tidak ada sebarang tindakan diambil berhubung insiden berkenaan. Mengapa tidak ada sebarang tindakan dari PKR mahupun Kerajaan Negeri Selangor keatas penasihat Ugama MB ini?


Ini lah realitinya apabila mereka didapati bersalah dan terbukti bersalah. Pekara busuk yang dilakukan Badrul Amin ditutup rapi oleh pihak PKR dan juga kerajaan Selangor. Jika pemimpin BN sudah pasti akan ada DEMO dihadapan pejabat BN bagi mendesak pemimpin BN itu letak jawatan dan sebagainya. Tetapi bila pakatan PAS,DAP dan PKR yang terlibat maka ianya akan didiamkan dalam memastikan rakyat diperbodohkan.

No comments:

Post a Comment