Saturday, February 11, 2012

Ramai sudah cakap


Kenalan SL yang bercakap berkenaan saudara Azmin Helmi ketika di luar negara tidak lagi memeranjatkan.
Hubungan Azmin Helmi bersama Exco Kerajaan Negeri Selangor itu tidak dapat dinafikan.
Di mana ada Azmin Helmi disitu ada Elizabeth Wong.

GAPS sangat terperangat apabila seorang warga malaysia ditangkap di Batam kerana memiliki kad pengenalan palsu negara Indonesia.

Lebih memeranjatkan apabila yang ditangkap adalah sdr Azmin Helmi,seorang bekas setiausaha politik MP Pkr di Selangor.Dia juga dikatakan mempunyai hubungan istimewa dengan seorang Exco Kerajaan Negeri Selangor yang berjaya mengejutkan negara dengan gambar seksi separa bogel yang menikam kalbu.

Azmin mengaku bahawa kehidupannya di Indonesia sepanjang 2 tahun yang lampau dibiayai sepenuhnya oleh Pkr. Pengakuan ini menguatkan lagi emosi rakyat Selangor akan hubungan istimewa tanpa nikah antara Azmin dengan Exco kerajaaan negeri. Exco itu juga tidak pernah menafikan Azmin adalah kekasih dihati nya.

GAPS mahu penjelasan Menteri Besar mengenai gelagat dan kelakuan Exco nya yang menjolok mata rakyat Selangor ini. Rakyat Selangor mengharapkan pemimpin yang suci dari Rasuah, suci dari penyelewengan kuasa dan suci dari Maksiat serta noda nafsu.

Dengan episod terbaru ini GAPS ingin mengcadangkan MB menasihatkan Exco berkenaan meletakkan jawatan sebelum cempedak menjadi nangka, sebelum nasi menjadi bubur.

Juga apa salahnya jika MB boleh menasihatkan Exco nya itu menjalani hubungan dengan kekasihnya secara sah bagi menjernihkan air yang keruh dan menceriakan malam yang suram. GAPS faham Exco itu bukan malaikat,namun itu bukan alasan untuk dia berwewenang sebagai pemimpin publik di Selangor ini.

Hamidzun Khairuddin

Presiden
Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS)

Apa kaitan semua ini?

1. Azmin Helmi, bekas Setiausaha politik MP PKR di Selangor
2. Kad pengenalan palsu negara Indonesia
3. Elizabeth Wong, Exco Kerajaan Negeri Selangor

No comments:

Post a Comment