AdSense

Monday, January 9, 2012

Ini ke yang hakim takut sangat ?

Parang?
Itu pasal kah yang hakim takut hendak memenjarakan Anwar?
Tidak mengapalah, syabas dan tahniah buat Anwar Ibrahim kerana berjaya menghalalkan psykology anak remaja. Selepas ini makin bertambahlah gay dan lesbian dan macam macam lagi maksiat di Negara Malaysia ini.



Rogol atau suka sama suka tiada lagi menjadi halangan.
Dialog " Jika Anwar boleh buat kenapa tidak saya" mungkin akan menjadi 'senjata' kuat anak muda untuk melakukan maksiat.

Terima Kasih buat mahkamah kerana menunjukkan kepada dunia bahawa badan itu tidak di'miliki' UMNO/BN sepertimana dijaja pembangkang selama ini.


Kebangkitan 'Silent Majority'

2 comments:

  1. Saiful tak perlu minta maaf jika benar anwar melakukannya .... Anwar lepas tuduhan kerana anwar takut nak bagi DNA.Dan jika anwar ebenar2nsetuju beri DNA ... Kita tentu dpt pastikan yang mana benar dan yang mana salah. Bak kata pepatah melayu >>> Berani kerana benar , takut kerana bersalah... Siapa diantara kita yg boleh pastikan yg sebenar2nya Anwar tidak bersalah. Alasan hakim pendakwa gagal dptkan DNA anwar ibrahim. Ttidak bermakna kejadian liwat tidak berlaku. Yg pasti sama ada saiful atau anwar bersalah .. kini hanya ALLAH Yg Bijaksana yg akan menghakimi mereka berdua .. Bukannya kita.

    ReplyDelete
  2. moga Allah turunkan pada yang bersalah dalam kes ni

    ReplyDelete