Monday, December 5, 2011

Zuraidah kena nasi kangkang?


Zuraidah begitu lantang dewasa ini.
Bawa nama parti PKR yang mana sedia maklum siapa bos nya...
Mengapa beliau begitu seronok dibawah Anwar Ibrahim?

Dipetik dari blog MPP ;
Kalau betullah Anwar tak buat semua onar tu, kenapa takut sangat dia nak bersumpah mubahalah sambil menjunjung Quran? Anwar tak percaya Quran ke?

Dan satu negara juga dah tahu pasal Anwar serta video chinadoll nya.. Tu pun masih ada puak-puak haprak Pakatan yang setia lagi dengan Anwar.. Memang confirm dorang tu otak selut!!


Jadi.., gua sokong kata Shahrizat yang pertikaikan kecerdikan akal Zuraidah Mak Lampir tu.. Hanya orang bodoh je yang rela ditipu berkali-kali oleh manusia jijik macam Anwar...

 

No comments:

Post a Comment