Sunday, November 6, 2011

Apa penjelasan lagi AMBIGA ni?

Sudah diputuskan bahawa Seksualiti Merdeka yg dia nk buat itu diharamkan !

Apa lagi yg dia nk kasi penjelasan?
Pihak bkuasa ni lembut sangat kenapa?
Jangan kasi muka la sama pengkhianat macam Ambiga ini.
Semua pengkhianat pihak berkuasa nak kasi muka, KENAPA?
Tegas la sikit !
Dah HARAM tu HARAMlah nak kasi/minta pjelasan apa lagi?
Tak kisah la pihak bkuasa minta atau dia sendiri yg nak kasi pun (penjelasan berkenaan Seksualiti Merdeka)


Seksualiti Merdeka 2011 yang memperjuangkan LGBT adalah HARAM diadakan di Malaysia. FULLSTOP!



2 comments:

  1. Kat Malaysia ni...ehh..TANAH MELAYU ni biasa la...semua bangsa Melayu diutamakan....Begitu juga dengan sebarang tindakan tegas pihak berkuasa juga diutamakan pada bangsa Melayu...Bangsa lain akan dipinggirkan...Tindakan undang-undang juga diutamakan pada bangsa melayu shaja...Al Arqam dihapuskan sehingga akar umbi...Al Maunnah ditembak,ditangkap macam babi hutan...Bangsa lain dipinggirkan dan tidak dipedulikan..dibiarkan....HINDRAF? BERSIH?....KRISTIANI? tah apa lagi...cian...cian....
    p/s:

    ReplyDelete