AdSense

Friday, November 25, 2011

Anwar Hina Malaysia



Macam biasalah Anwar Ibrahim yang kebulur nak jadi Perdana Menteri ini terus-terusan menghina dan  memburuk-burukkan Malaysia di mata dunia.

Di Indonesia, beliau dengan lantang mengatakan sistem kehakiman negara tidak telus dan seolah-olah dibayar oleh pihak tertentu.

Masih seperti dulu, menuding jari kepada orang lain. Menyalahkan orang lain. Walhal sendiri punya salah.
Kita sendiri menyaksikan bagaimana perbicaraan djalankan.
Bagaimana Anwar sendiri yang seakan-akan mahu melarikan diri. Anwar takut berdepan dengan masalah yang dia sendiri buat. Berapa kali perbicaraan ditangguhkan dengan pelbagai cerita dan alasan yang dilihat seperti tidak masuk akal. Saudara kepada peguamnya meninggal dunia, peguam tidak menyiapkan laporan dan macam-macam lagi.

Anwar terus menuduh hakim dan mahkamah tidak adil. Sedangkan dia sendiri bersama pemimpin-pemimpin pembangkang yang lain asyik menggunakan sistem kehakiman untuk menyaman pihak yang cuba membongkar kesalahan mereka.
Anwar Oh! Anwar... 

1 comment:

  1. Orang kalau dah kaki bontot bukan tahu halal haram dosa pahala janji sedap dia. Manusia macam ni dah tahu tahu dosa berat, sangut menipu, fitnah, bohomg dan khianat kepada bangsa, agama dan negara.

    Allah SWT apabila memberi rezeki dan kuasa pada mahluknya adakah dia jalan amanahnya, dan apa digunakan kekayaannya dan tujuan apa. Untuk naikkan syiar Islam? Aku kira tiada.

    Kita fikir-fikir sendirilah

    ReplyDelete