Sunday, July 10, 2011

Anwar Ibrahim dah nak mati ???


Saya merayu kepada rakyat Malaysia, lihatlah betapa KOTORnya BERSIH2.0 ini...
Agenda pembangkang yang berkomplot dengan tangan asing untuk menjahanamkan keharmonian negara yang kita kecapi selama ini. Sememangnya dajjal-dajjal ini cemburu dan iri hati terhadap pemerintahan Barisan Nasional yang mampu menawan hati rakyat berbanding mereka pakatan pembangkang yang hanya mementingkan diri sendiri...
Sesiapa pun tidak dapat menafikan bahawa negara yang berbilang kaum ini dapat duduk sebumbung dibawah pimpinan Barisan Nasional. Golongan yang menyertai perhimpunan BERSIH2.0 adalah golongan yang tidak tahu bersyukur dan tidak mengenal dek untung dan tidak mustahil rakyat yang cintakan keamanan negara bersetuju sekirannya golongan yang tidak tahu bersyukur itu dilucutkan kerakyatannya. Negara-negara seperti Libya mungkin adalah tempat yang sesuai untuk mereka yang sukakan demonstrasi jalanan dan tidak hairanlah kerana negara berkenaan mengamalkan kuku besi dan kebajikan rakyat tidak dibela.
RM200 diberi kepada setiap peserta yang menyertai BERSIH2.0, adakah itu harga negara tercinta MALAYSIA?????
Dan saksikan sandiwara seorang Raja Drama, dan bandingkan apa yang berlaku pada rusuhan 1998 yang waktu itu Anwar sedang dalam perbicaraan kes Liwat !


Dan gunakan akal waras anda, sekarang beliau sedang dibicarakan pula dengan kes sama, Liwat II yang mangsanya bernama Saiful Bukhari. Serta juga isu video seks yang melibatkan dirinya yang mana segala pertanyaan wartawan mahupun rakyat tidak dapat beliau jawab !
9Julai2011, rusuhan, Anwar tercedera (sikit je tapi masuk hospital?

Maka selepas ini tersebarlah seluruh dunia, Anwar sakit...
Dan kes mahkamah diminta tangguh...
Dan harus diingat, gambar-gambar Anwar yang 'tercedera' ini adalah MODAL BESAR PRU13.
JANGAN TERTIPU LAGI !!!

No comments:

Post a Comment