Monday, June 2, 2014

Jamil Khir BUAT HAL LAGI!!!?


Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) hari ini mengesahkan tiada DNA babi dikesan dalam dua sampel coklat Cadbury yang diambil terus dari kilang produk tenusu berkenaan minggu lalu. Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom berkata, sampel yang dianalisis oleh Kementerian Kesihatan sebelum ini sudah tercemar kerana ia tidak diambil terus dari kilang berkenaan. - Berita Harian 

Apa cerita ni???
Nak cakap Kementerian Kesihatan bersalah ke???
Atau pihak media yang bermasalah???

Mujur Kementerian Kesihatan membuat analisis... Nak mengharapkan JAKIM turun padang?
Paling menarik, macam mana sampel boleh dicemari dengan porcine? kenapa porcine?
Siapa yang bermain politik ni?

Bila tarikh JAKIM ambil sampel dari kilang? Sebelum atau selepas isu ini timbul? Takkan orang kilang tu bodoh sangat nak letak porcine bila isu ini hangat diperkatakan....
Soalan sama, siapa yang bermain politik ni?


4 comments:

  1. Kadang2 Menteri pun buat statement macam melepas kentut yang tak tertahan, tak boleh tangguh dan fikir dulu. Ini kali siapa pulak yang buat analisis? Buat apa kilang simpan coklat yang sama batch dalam kilang sampai berbulan-bulan, bukankah semua sepatutnya diedarkan untuk dijual..ada ker kilang boleh buat untung simpan coklat dalam kilang?

    Dan menteri boleh cakap coklat tu tercemar bukan dari kilang..Aper ada babi pergi jilat cokelat tu di supermarket ker?

    Kat Indonesia depa kata Cadbury tak ada lemak babi, tetapi at least depa jujur bgtau depa sengaja tidak analisa sample haselnut dan almond tu, depa takut terjumpa lemak babi.

    Walau macamana pun tonggang terbalik yang silap nanti adalah Kem. Kesihatan, yang lebih-lebih spin cerita adalah media dan..ada menteri Islam/Melayu akan minta maaf kepada babi.

    ReplyDelete
  2. Boleh tumpang sekaki? Boleh tak Jakim buat pengesahan pinggan mangkuk Bone China itu haram atau halal?

    ReplyDelete
  3. aduhai menteri agama islam..Jamil khir...apa mangkuknya engkau ni..yg tercemar dah dipasaran..yg kau bangang pergi ambil sampel kat kilang tu buat apa...engkau ingat pekerja kilang cadbury tu bodoh macam kau ke nak simpan stok yg dah dipasarkan..cakap tu biar lah cerdik sikit...jgn nanti orang kata memang menteri agama ni lebih bangang dari lemak spesis yg disyakki ada dlm cadbury tu...statement kau ni memalukan kaum melayu saja.

    ReplyDelete
  4. VIMAX herbal merupakan salah satu produk yang menawarkan cara membesarkan alat vital dengan mudah, cepat dan aman. Namun belum ada produk yang benar-benar mampu membesarkan alat vital sesuai keinginan mereka. Pada umumnya cara membesarkan alat vital yang ditawarkan tidak memberikan hasil yang diharapkan pria dewasa. Terkadang berbagai cara tersebut juga tidak memberikan hasil yang permanen. Cara membesarkan alat vital memang berkembang dari sekadar menggunakan minyak atau alat bantu ke metode modern seperti Vimax.

    Vimax merupakan cara membesarkan alat vital pria terbaik di dunia saat ini. Obat Vimax ini menjadi sangat popular karena terbukti mampu membesarkan alat vital pria sesuai janji dari Vimax. Ukuran penis akan lebih panjang hingga 4 inci, dan membesar hingga 25%, dan yang terutama hasil yang didapat akan PERMANENT selamanya. Dengan Vimax, pria dewasa dapat memperbesar alat vital tanpa memandang usia.....

    VIMAX Herbal (pembesar dan perpanjang penis permanent)

    Tersedia :

    1.VIAGRA USA no 1

    2.Selaput Perawan Buatan made in JAPAN

    3.SUPER POWER USA Obat Kuat Herbal

    4.Obat Kuat Cialis 80mg England

    5.Grow Up USA - Obat Peninggi Badan Terampuh

    6.Perangsang Wanita Spontan

    7.VACUM + CREM (Pembesar & Penggencang Payudara)

    8.Vacum + Lintah Oil (Pembesar Dan Perpanjang Penis)

    9.Alat Bantu Pria (Sextoys) Komplit

    10.Alat Bantu Wanita (Sextoys) Komplit

    11.Boneka Full Body Elektrik

    12.Alat Bantu Sex Wanita Penis Hangat

    info lebih lengkap clik disini

    ReplyDelete