AdSense

Thursday, May 23, 2013

Tangkap Penfitnah, Penghasut : Good Job!

Suara Lensa begitu bangga dan berterima kasih kepada PDRM dan Ketua Polis yang baru, Khalid yang dilihat tegas dalam menjalankan tugas.

Berita penangkapan budak biadap dan penghasut tegar Adam Adli dilihat suatu tindakan bijak daripada pihak berkuasa. Inilah tanggungjawab pihak berkuasa sebenarnya. Jika tidak, apa guna negara ada pihak berkuasa yang di amanahkan untuk memantau dan mengawal keamanan dalam negara?

Tindakan segera bagi membanteras agenda menghasut untuk meruntuhkan kestabilan dalam negara adalah perkara wajib bagi menjaga majoriti rakyat Malaysia. Usah memberi ruang kepada suara minoriti yang kemaruk kuasa, memainkan sebaran fitnah dan hasutan kotor untuk meracuni pemikiran rakyat Malaysia. Gejala sebegini perlu dibendung dan dibanteras oleh pihak berkuasa secara total!

Apabila pihak berkuasa menjalankan tugas dengan tegas, nescaya negara akan terus kekal aman dan sejahtera kerana selepas ini syaitan-syaitan dalam pakatan rakyat akan berfikir dua kali atau lebih untuk tujuan meruntuhkan serta membuat kacau bilau dalam negara.

Sekali lagi syabas dan tahniah kepada pihak berkuasa tempatan kerana masih dilihat relevan untuk menjaga keamanan negara. Semoga usaha membanteras sebegini diteruskan tanpa henti.

*Terkini
Budak jambu biadap Adam Adli dibebaskan dengan ikat jamin.

Inilah Malaysia yang begitu demokrasi. Walau apapun diharap pihak berkuasa akan terus tegas dan tidak lagi mengizinkan budaya kotor amalan pembangkang seperti menghasut dan menfitnah ini berleluasa!

Buat pihak berkuasa, SELAMAT MENJALANKAN TUGAS!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

  1. Puak-puak yg nak jatuhkan kerajaan diatas jalan raya amat saya sokong. Kita ikut cara Libya, Tunisia, Mesir dan Yamen. Kita main bom dan rifel. Tak ada yg mati tak syok. Kita berbunohan sesame sendiri. Mati setakat 2000-3000 tak jadi masalah. Pasal itu yg puak-puak tu nak sangat. Amacam ada berani? Bila huru-hara, US akan campurtangan kononnya menjaga kepentingannya pasal adik Israel ada kt sebelah. Bom kawasan penempatan Melayu spt Felda-felda dan kem-kem askar. Lepas tu Melayu kat mana? Macam di Papua New Guinea lah. Bangsat ditanah tumpah sendiri...itupun kalau masih ujud.

    ReplyDelete