AdSense

Thursday, November 15, 2012

SAH!!! PAS Wilayah di bayar UMNO?!!!

PAS Wilayah Persekutuan hari ini menegur bahawa sidang pengarang lidah rasmi PAS, Harakah gagal memainkan peranannya sebagai medium penyebaran maklumat gerakan Islam.
 
Selain itu mutu pemberitaan media rasmi PAS itu juga disifatkan semakin merosot dan kurang berkredibiliti serta menyimpang daripada matlamat asal penubuhannya.
 
Teguran berkenaan merupakan usul yang dikemukakan PAS Wilayah Persekutuan untuk dibahaskan pada Muktamar Dewan Pemuda PAS Pusat ke-53 di sini, Khamis.
 
"Kita menyedari bahawa Harakah seolah-olah tidak menjadi organ jemaah Islam dan tidak membawa aspirasi dalam memicu kebangkitan gerakan Islam," kata pernyataan usul di bawah tajuk usul media parti yang dieadarkan kepada media.
 
Menerusi pernyataan itu juga, Pemuda Wilayah Persekutuan mendesak PAS Pusat menstrukturkan semula sidang editorial Harakah agar dapat menterjemaahkan matlamat sebenar parti itu.
 

Jadi JELASlah, Harakah sudah dikuasai otak Anwar Ibrahim.
Kira Harakah sekarang ini adalah sebenarnya Malaysiakini kedua...
Tiada lagi soal Islam, tiada lagi soal akidah Islam, yang ada kini hanya menyelamatkan nyawa Anwar Ibrahim yang di hujung tanduk itu.

Sebagaimana tajuk di atas, nescaya kaum kerabat dalam Pakatan Haramjadah akan menyalahkan UMNO.
 
Video seks Anwar Ibrahim bersama China Doll, salah UMNO.
Azmin Ali beraksi di jamban, salah UMNO.
Bas mewah Anwar disimbah cat merah, salah UMNO.
Rakyat tumbuk Adam Adli, salah UMNO.
Saiful Bukhari diliwat, salah UMNO.

"Basikal pancit di tengah hutan juga adalah salah UMNO "

1 comment: