AdSense

Sunday, November 18, 2012

Israel Doa Hancur Palestine. PAS Doa Hancur UMNO!!!

Ketika umat Islam di seluruh dunia mengutuk kekejaman rejim Israel dan mendoakan keamanan serta keselamatan rakyat Palestin, PAS mengadakan solat hajat dan berdoa supaya UMNO dihancurkan.

Solat hajat di Stadium Sultan Muhammad IV, di sini malam kelmarin diimamkan adik Mursyidul Am PAS, Nik Razi Nik Mat sempena perhimpunan anjuran parti pembangkang berkenaan.
Antara kandungan doa yang dipimpin oleh Nik Razi ialah meminta UMNO dan Barisan Nasional (BN) dijahanamkan seperti Firaun ditenggelamkan ke laut, Qarun ditelan bumi dan Namrud serta Abu Lahab dilaknati.


Doa juga memohon supaya pembangkang mendapat jalan mudah ke Putrajaya pada pilihan raya umum akan datang.

Bagaimanapun, tindakan itu dikritik pelbagai pihak yang disifatkan tidak wajar, termasuk Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria dan bekas Mufti Perlis, Prof Madya Dr Mohd Asri Zainul Abidin.

Mereka berpendapat ia jelas bertentangan dengan nilai murni dan ajaran Islam.
BACA SELANJUTNYA. Klik Disini

2 comments:

  1. banyak kali dan buat solat hajat untuk selamat kan palestin dekat stadium tu anjuran kerajaan negeri dan pas,, kamu saja yg tutup mata dan media yang nak cari isu,tp wlapun aku sendiri setuju agak keras doa itu wlpun hakikat nya BN byk buat zalim pd lawanya melalui sistem yg mereka kuasai

    ReplyDelete
  2. Mmg tidak salah. Do'a itu sendiri bakal membawa rahmat yg besar pd kem umno. Bagaimana? Dgn tumbangnya rejim umno dari persada politik tanahair, barulah mereka nmpak jln kembali & jln taubat. Kalau tidak, smpai bila2 mereka dlm kesesatan & merasakan diri mereka betul. Org2 umno yg sepatutnya risaukan diri mereka sendiri, samada mereka masih Islamkah? atau sudah jatuh munafiqkah? Atau fasiqkah krn menyokong kezaliman? Pendek cerita, jatuhnya umno tak lama lagi akan membuka pintu laluan utk mereka semua kembali kepangkal jln...

    ReplyDelete