AdSense

Tuesday, November 20, 2012

GAMBAR bikin Anwar anak beranak panas berasap api neraka!!!

Kau orang nak cakap apa?
Azmin Ali cakap isu pasal akar umbi PAS yang mahukan Hadi sebagai PM, Azmin cakap isu terpencil?
Klik di sini

Untuk ketahui dengan lebih teliti mengenai suara akar umbi PAS, blog ini ada mendedahkan.
Klik di sini.

3 comments:

  1. Ah.. ni puak umno punya kerja.. suka mlaga2kan sesama PR.. padahal dlm umno sndiri tk besatu..http://simplebisnes.com/Danisanin

    ReplyDelete
  2. Biasa la... nak selamatkan duit poket. Duit tu kan tuhan mereka...

    ReplyDelete
  3. Evolusi PAS .......Semasa perjuangan kemeredekaan yang di cetuskan oleh Allahyaraham Dato Onn orang melayu memang mempunyai banyak persatuan mengikut daerah,negeri,sektor ada yang berfahaman kiri ada yang berfaham liberal (pendidekan Inggeris) dan ada yang berlatar belakang pendididekan Islam trdadisi (Sekolah pondok,lepasan Al Azhar Mesir diiln) ada gambungan pelajar seperti GPMS (Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung),API....dan lain. Untuk menyatukan orang Melayu satu convension telah di adakan persatuan menyatukan orang Melayu tahun 1946 adalah UMO (United Malay Organization).Kemudian pendita Zaaba mencadangkan UMNO dengan menambah National kerana mudah sebutan UMNO( British mungkin suka Arm No!!!- tiada pertumpahan darah).Apa bila Melayu bersatu dalam satu wadah ia berjaya Merdeka,Membebaskan Sabah dan Serawak dalam Malaysia. Orang berpendidekan Agama mungkin melihat menubuhkan Negara Islam sebagai satu wadah berbanding kaedah UMNO menyerapkan Islam dalam Negra melalui Ugama Rasmi,Rukun Negara,Nilai Islam..hasil nya kita menjadi "Negara Islam" tidak macam Pakisatan yang mudur dan huru hara,Afghanistan yang kacau bilau,Negara Arab yang masih mencurahkan anugerah Allah (minyak) untuk berbunuh sesama Islam.Oleh itu Malaysia agak berjaya tanpa PAS!!!
    Kesatuan umat menjamin penerapan nilai dan hukum Islam di pertingkatkan. Yang penting juga ekonomi kita masih terkebelakang. Kejayaan sebahgian bumiputra melalui DEB menyebabkan yang tercicir membenci bangsanya lebih dari bangsa lain.Ini tidak berlaku di zaman sebelum nya.
    KITA LUPA BERSATU BERTAMBAH MUTU

    ReplyDelete