AdSense

Saturday, October 27, 2012

HUDUD : Ibrahim Ali DEDAH bukti PAS Kelantan TIPU


Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA), Datuk Ibrahim Ali berkata penipuan PAS terhadap Umat Islam khususnya di Kelantan berkaitan perlaksanaan hukum hudud terbukti menerusi kenyataan Timbalan Pesuruhjaya PAS Terengganu, Datuk Wan Mutalib Embong pada 3 Oktober 1996 yang mendakwa Kerajaan Negeri masih tiada sebarang usaha serius dalam melaksanakan Sistem Perundangan Syariah itu.


Beliau yang juga merupakan Ahli Parlimen Pasir Mas juga mempersoalkan sikap pemimpin-pemimpin PAS Negeri yang melaungkan perjuangan melaksanakan Undang-Undang Islam itu menjelang Pilihan Raya namun sehingga kini ianya masih belum dilaksanakan meskipun Sidang DUN Negeri telah meluluskan usul menggubal Sistem Perundangan Negeri Kelantan.

BACA LEBIH LANJUT, KLIK DI SINI

1 comment:

  1. Muhyiddin Dan Puteri UMNO Mahu Najib BERUNDUR... Kenapa?

    ~ BUKTI 1 ~

    ~ BUKTI 2 ~


    Tapi yang terpenting... Pemuda dan Puteri UMNO yang kononnya barisan pelapis kepada UMNO tetap BODOH... Tetap TOLOL.. Itu yang pasti..

    Disebabkan KEBULUR sangat nak berjuang untuk UMNO, Pemuda dan Puteri UMNO sanggup menipu dan memperbodohkan diri sendiri untuk sama2 menipu dan memperbodohkan orang2 tua kat kampung, saudara dan adik2 mereka... Jika Pemuda dan Puteri UMNO tidak boleh menggunakan akal dengan bijak, kenapa tak jadi LEMBU saja?


    Jika Pemuda dan Puteri UMNO memilih untuk jadi LEMBU,...... Ahli2 UMNO yang sedang aktif atau hanya menjadi pemerhati di laman2 blog ini tetap akan membuat undi protes pada PRU akan datang... Walau apa jua alasannya, mereka tetap akan mengundi Pakatan Rakyat tanpa perlu berdolak dalik... Ini telah dibuktikan oleh Pemimpin2 UMNO sendiri perkara itu akan terjadi... Sabotaj calon UMNO secara total untuk kuburkan parti itu..


    Janji Ditepati - Pemuda Dan Puteri UMNO 'Budak Tolol' Dan 'Sampah Parti'

    ~ BUKTI 3 ~

    ~ BUKTI 4 ~

    ~ BUKTI 5 ~

    ~ BUKTI 6 ~






    (( edit, copy & paste Page FB Kump. Generasi Baru keluar UMNO ))

    ReplyDelete