AdSense

Tuesday, July 24, 2012

Persepsi buruk dicipta sejak dahulu lagi

Persepsi buruk yang dicipta pakatan pembangkang terutamanya geng-geng Anwar Ibrahim dan Nik Aziz serta kroni dalam agenda merampas kuasa.

Sedia maklum pakatan pembangkang tidak mampu untuk menawan Putrajaya mengikut prinsip demokrasi yang sebenar.

Demokrasi dalam negara yang telah diamalkan sejak sekian lama itu tidak mampu untuk pakatan pembangkang penuhi. BN dan UMNO sememangnya bebas dari anasir-anasir sepertimana yang dicanang oleh pembangkang.

Apa yang berlaku beberapa jam lepas, dengan terdedahnya pengakuan lelaki yang dicalit fitnah oleh pembangkang sejak 11tahun lampau, membuktikan gerak-kerja pembangkang untuk membuat persepsi buruk telah dijalankan dari dahulu lagi.
KLIK

PERSEPSI BURUK adalah bermaksud FITNAH JAHAT.
Ia juga turut diakui oleh bekas ketua reformis, Zulkifli Nordin




Petikan dari sahabat blog Gelombang Rakyat pula :

Isunya bukan membela Isteri PM secara khasnya. Ianya adalah salah satu petunjuk kepada masyarakat secara amnya yang sebelum ini mudah mempercayai fitnah Anwar menerusi Road Show Ceramah beliau tanpa perlu menyatakan bukti dan fakta jelas.

Semua ini bagi mendapat kuasa 'ekspress' dalam menawan kuasa Perdana Menteri Malaysia setelah gagal dalam mencapai misi yang sama ketika dalam UMNO. Ini dinyatakan menerusi beberapa naskah buku keluaran Ahmad Luthfi Othman. 
SAMA-SAMA LAH KITA FIKIRKAN 

No comments:

Post a Comment