AdSense

Wednesday, June 15, 2011

Kenali Pemimpin Anda

Ambiga Sreenevasan
Siapa wanita ini?

Wanita ini adalah Pengerusi BERSIH (demonstrasi yang akan memburukkan imej Malaysia dan merugikan peniaga-peniaga kecil MELAYU serta menyebabkan kesesakan kepada wargakota)
Pertubuhan yang mengatakan bahawa sistem pilihanraya di Malaysia tidak betul


Dan di sebalik itu wanita ini juga
Pengerusi Bar Council
Apa itu Bar Council? Ia adalah diantara mereka yang menyokong IFC.
Diantara tuntutan IFC ialah, seseorang anak yang dilahirkan oleh ibubapa Islam tidak seharusnya secara terus menjadi orang Islam, Orang-orang bukan Islam yang telah memeluk Islam hendaklah diberikan kebebasan untuk kembali ke agama asal mereka (murtad) dan tidak boleh dikenakan tindakan undang-undang,
sebarang kes pertukaran agama orang Islam kepada bukan Islam tidak sepatutnya dikendalikan oleh mahkamah syariah tetapi dikendalikan oleh mahkamah sivil.

Tidak perlu dicatatkan di dalam kad pengenalan seseorang Muslim bahawa ia beragama Islam, Orang bukan Islam tidak perlu menganut Agama Islam sekiranya ingin berkahwin dengan orang Islam. Orang Islam hendaklah dibenarkan keluar daripada Islam(murtad) sekiranya ingin berkahwin dengan orang bukan Islam tanpa boleh dikenakan tindakan undang-undang.

Dan pelbagai lagi tuntutan mereka kebanyakannya melibatkan Agama Islam ia ini agama Rasmi Persekutuan Tanah Melayu sekarang ini Malaysia. Perkara ini juga mendapat sokongan PAS kerana sahingga hari ini mereka tidak membantah malahan mereka turut serta menyokong Ambiga Sreenevasan. (Timbalannya adalah Mat Sabu)

Dan PAS kononnya memperjuangkan Islam, senyap tanpa suara, membisu seribu bahasa malah sesetengah pemimpin mereka juga berkomplot dengan Dajjal ini.

Takbir!!!

No comments:

Post a Comment