Thursday, May 12, 2011

Satu Lagi Permainan Politik PAS

Tak perlu baca sampai habis pun dah boleh faham tajuk berita mukadepan lidah rasmi PAS ini. Kerana politik PAS sanggup menghalalkan yang haram. Yang benar di salahkan. Apa salah kita membuktikan sesuatu kebenaran? "Tapi aku rase tak patut gak Datuk T dedahkan video tu, aib orang" sampuk kenalan SL ketika bersembang di kedai kopi. "Tapi, kalau Datuk T tak dedahkan, dia just cerita kat luar, ada ke orang nak percaya? sedangkan keluarkan video pun ada yang tak percaya disebabkan politik", celah kenalan lain. "Fikir logik akal la, ini kes kena batang hidung KETUA PEMBANGKANG, cakap-cakap tanpa bukti, orang buang longkang saja." tambahnya.
Hakikatnya, UMNO bukanlah satu parti lucah yang didakwa lidah PAS tersebut. Siapa porno? Siapa juburi? Siapa lacurkan agama demi politik? Wahai pengikut-pengikut PAS/PKR/DAP, rakyat TIDAK BUTA !!!

SL : Orang-orang dalam PAS kata banyak mengaji, konon-kononya dia seorang sahaja yang alim, sumpah laknat yang dibuat saksi tu macam mana? Sumpah menegak kebenaran. Salah ke? Bukan mudah  seorang yang beragama Islam untuk melafazkan sumpah laknat ini.

1 comment:

  1. Sewaktu fitnah terhadap Tun Mahathir, di manakah Nik Aziz? Tatkala Najib dan Rosmah difitnah membunuh Altantuya, di manakah Nik Aziz? Tatkala Rais Yatim difitnah merogol amahnya, ke mana Nik Aziz menghilang? Kalau fitnah dilemparkan oleh Anwar terhadap pemimpin UMNO, Nik Aziz halalkan, tetapi apabila terkena batang hidung Anwar Ibrahim - bersembur fatwa karut dari mulut Nik Aziz. Semoga Allah mengampunkan dosa beliau. Ingat, dosa para pemimpin PAS terhadap ahli-ahli UMNO yang dikafirkannya adalah jauh lebih besar daripada apa-apa yang berlaku terhadap Anwar Ibrahim selama ini. Nik Aziz jangan fikir kononnya beliau akan masuk syurga dengan mudah kerana membela Anwar Ibrahim, dosa menuduh ahli-ahli UMNO sesat

    ReplyDelete