AdSense

Monday, May 9, 2011

Malaysia : Orang Luar Memuji, Orang Dalam Mengeji

Kazakhstan, Malaysia dipilih sebagai Pengerusi Persatuan Agensi Jaminan Kualiti Negara Dunia Islam (AQAAIW) pertama, minggu lalu.
Dan  kerajaan juga berminat menjadi tuan rumah Mesyuarat Keempat Menteri-Menteri Pelajaran Asia Eropah (ASEMME) pada 2013. Pemilihan yang dibuat di Kazakhstan itu adalah untuk menjadi presiden pertama bagi membantu membangunkan jaminan kualiti di kalangan negara Islam.
Sedangkan negara luar mengangkat Malaysia sebagai sebuah negara Islam dan keyakinan luar terhadap Malaysia adalah pada paras tinggi. Kenapa pula ada segelintir puak yang menidakkan kejayaan demi kejayaan yang dicapai kerajaan dibawah pimpinan Dato' Seri Najib Tun Razak?
Hanya kerana terlalu taksub kepada satu-satu orang yang digelar 'de facto' tetapi dipenuhi dengan isu-isu moral yang teruk. Sedang negara luar memuji Malaysia, 'anu ghairah' ini terus mengeji Malaysia dan memecah belahkan perpaduan kaum.




Melayu Cina India Iban Kadazan Dayak Orang Asli dan lain-lain hidup AMAN DAMAI TANPA ANWAR IBRAHIM si kaki kelentong! Cakap pandai habuk pun tarak! Kencing dan kencing lagi!
1.DNA?
2.Omega?
3. Sumpah Laknat?

No comments:

Post a Comment