Friday, May 27, 2011

Anwar Masuk FELDA lagi

Anwar sekrang ni dok sibuk masuk ke kawasan FELDA-FELDA di sekitar negeri Pahang. Bermula esok malam DSAI akan 'menyanyi' di dalam daerah Temerloh. Agenda utamanya adalah ingin merampas kawasan tersebut. Orang-orang FELDA sibuk bercerita Anwar nak kasi hakmilik Tanah Plantation kepada mereka. Hurm... Taburan janji yang hanya tinggal janji? Manifesto lepas masih banyak tertunggak dok sibuk rancang yang baru. Satu-satulah Dato' Seri Anwar... Tamak sangat lah you ni. Dan yang pasti siri jelajah Anwar ini tidak lain tidak bukan adalah bagi mengatakan kpd orang ramai mengenai isu video seks yang dikatakan konspirasi. Sedang pemimpin yang lain dok sibuk tarik pelabur melabur di Malaysia, orang sibuk nak memajukan kan negara, DSAI masih pada takuk lama. Ceraaaaaaaamah aje. Taw la otai pidato. Tambah lagi, suka sangat tuding jari kt orang lain padahal jari lagi tiga batang tu kena kat diri sendiri.

Buatlah berapa banyak siri jelajah, rakyat tak bongok macam ahli PKR

No comments:

Post a Comment