AdSense

Sunday, July 22, 2012

Cinta Rosmah dan Penyampai Berita terus berputik dan mekar


Siapa yang mengikuti dunia politik sejak 1990an pasti tahu cerita ini.
Farid Ismeth, siapa dia?
Penyampai berita yang bekerja di sebuah stesen RTM.

SL sampai ketika ini selalu terfikirkan tulisan di blog pro-pembangkang yang menyatakan Farid Ismeth adalah bekas suami kepada Datin Seri Rosmah Mansor.

Dan SL mula memikirkan apakah berita ini benar?
SL sejak dahulu meminati Farid Ismeth yang begitu merdu suaranya ketika menyampaikan berita dunia.
Sebaran cerita ini begitu berleluasa dan sebagai blogger yang bersifat terbuka, SL begitu mengharapkan persoalan tersebut dapat dirungkaikan.

Petikan dari blog pro-pembangkang

Bercerai kali pertama mungkin salah lelaki. Kalau kali kedua salah siapa? Ada wanita ingin berkongsi pendapat? Mungkin juga tetap salah lelaki namun ini Pak Nujum katakan CERITA KADANG-KADANG KITA DENGAR..tebus bini orang atau tebus talak..yang mana satu sebenarnya sejarah yang patut ditulis dalam perjalanan hidup First Lady of Malaysia..

Farid Ismeth Emir suami kedua DSRM..siapa tidak kenal Farid Ismeth Emir, seorang pemberita yang kacak dan bersuara macho.Tidak ada pengganti untuk sesiapa mengambil alih peranan beliau sebagai pembaca berita dengan suara macho yang ramai rakyat Malaysia nantikan di kaca TV.

Ini pun aku racunkan dengan tangan kiriku..Skandal turun naik Pejabat Meteri Besar Pahang tertulis dengan jelas siapakah wanita yang mnjadi mangsa mainan Madu 3 oleh DSRM..

Dan ia terus diputarkan...



Wanita bernama Rosmah Mansor di balun kiri kanan depan belakang setiap hari


1 comment:

  1. bodoh punya global product! ko kerja nipu orang ngan bizness ko lagi teruk!

    ReplyDelete